onsdag 30. mai 2012

Litt “ferskvarer” må vel til…

 

Aller først en “rykende fersk” Oslo-Anorakk. Denne har visst blitt ganske så populær blant strikkende i det siste. Denne er strikket i str 6/12mnd og i garnet Alaska. Det skal etterhvert bli en gave. Anorakk nr to, (selvfølgelig i jentefarger!!)er allerede på pinnene…

Mønsteret er fra pickles.

Pinsebesøket hadde med seg et par sy-ønsker også, det ble til 15stk flagg til NMK Melhus. Det er sydd løpegang for å tre de på kosteskaft og de skal brukes ifbm bilsport.

Det syes stadig luer, ikke alle blir tatt bilde av før de forsvinner ut av huset. Ett samlebilde av noen som er sydd ganske nylig. De fleste på bestilling, de som blir “til overs” finnes til salgs i Nate-butikken.

Fikk bestilling på en søt liten kjole, skulle være ca i str 50 og ha englevinger på ryggen.

LItt kort frist, men kjole ble det. Vinger på ryggen og et hjerte foran, sydd i gråmelert stretchvelour i str 50/56.

Vinger og hjerte på kjolen er laget med min nye Silhouette Cameo. Denne maskinen kan man visstnok gjøre mye spennende med. Har bare ikke hatt tid til å bli ordentlig kjent med den enda…

Mer info om den finnes bl.a her.

SilhouetteCameo

Noe annet jeg ønsker mer tid til er å bake!! Jeg elsker å bake, men jeg elsker nok mer å sy!! ;) Jeg fikk nylig en bursdagsgave som ble byttet inn, og da ble denne boken med meg hjem istedet! Så mye deilig…

Forfatterinnen har bloggen Passion4baking, den finner du her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar